E90Post
 


Extreme Powerhouse
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > BMW Klub Danmark



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      01-18-2008, 04:59 AM   #1
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

BMW Klub Danmark

Hej derude

Er der nogen der har erfaring med BMW klub Danmark. Jeg har haft kontakt med dem, men så vidt jeg kan se på deres hjemmeside er det kun gamle biler og ret mange gamle 5´ere.
Kan man få noget ud af at være med i den forening.
Man kan ikke engang gå ind i forum og måske danne sig et indtryk der uden at være medlem desværre.

Jeg har ikke villet betale endnu. Selve sitet ser også forfærdeligt forældet ud, men det er vel en biting.

Ville være glad for noget respons tak.
__________________
Appreciate 0
      01-21-2008, 04:55 PM   #2
hafnia
Major
hafnia's Avatar
Denmark
13
Rep
1,123
Posts

Drives: E61
Join Date: Jun 2007
Location: Sweden(danish expat)

iTrader: (0)

Hej

Som medlem af en anden bilklub har jeg deltaget i b.la. et par trackdays, hvor BMW klubben også deltog. De fleste kørte i ældre E30/E36 modeller(dog var der også en M3 CSL på dk plader!), og virkede som nogle ganske flinke fyre. Jeg tror det er en ret aktiv klub, med en hel del arrangementer rundt omkring. Må give dig ret i, at deres hjemmeside ikke er helt up to date.

Jeg savner iøvrigt et dansk BMWsite/forum - gerne med fokus på de nyere modeller.

Fin signatur du har!!
Appreciate 0
      01-21-2008, 05:40 PM   #3
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Ok - kan være man bare skal melde sig ind så. Er du member?
Man kunne jo selv starte noget op derinde på nyere biler.
Det har været ret svært at finde ting til den bil jeg har som er relativt lille, men det er lykkedes at finde ret meget man kan bruge.
Det kunne man jo dele med andre.
Der er ikke mange i dk der har noget over en 320I pga den syge pris de tager.

Men du er gået sverige vejen kan jeg se og har fået en rigtig maskine.
__________________
Appreciate 0
      01-22-2008, 03:45 PM   #4
hafnia
Major
hafnia's Avatar
Denmark
13
Rep
1,123
Posts

Drives: E61
Join Date: Jun 2007
Location: Sweden(danish expat)

iTrader: (0)

Nej, jeg er ikke medlem af klubben, men kunne da godt overveje at blive det.

Du har ret, de svenske priser tillader jo lidt flere muskler under hjelmen end i DK, men jeg overvejer faktisk pt. at skifte til noget mere økonomisk - har prøvet en 320d, den kører rigtig godt og har egentlig rigeligt med kraftoverskud til daglig pendling.
Appreciate 0
      01-22-2008, 04:40 PM   #5
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Eller 320I 2008 - den er jo vokset lidt og er vildt økonomisk.
Diesel og benzin - de kører ca lige langt på literen.
Men deres 4 cyl benzinere er altså også lækre. De skal bare lige kørers til.
__________________
Appreciate 0
      05-19-2008, 02:15 PM   #6
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Jeg er medlem af BMW club dk og synes egentligt i det store hele at det er okay. Jeg er dog pisse irriteret over den egoisme som indimellem kommer op til overfladen. Fx var det et E28 træf her i weekenden, fedt 5 mødte tilsyneladende op... Jeg indimellem overvejet at lave et træf for et eller andet åndsvagt som ingen kan opfylde og så sætte et billed ind af en tom p-plads bagefter, jeg er bare bange for at ingen fatter det.
Appreciate 0
      05-20-2008, 08:57 AM   #7
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Jeg er medlem af BMW club dk og synes egentligt i det store hele at det er okay. Jeg er dog pisse irriteret over den egoisme som indimellem kommer op til overfladen. Fx var det et E28 træf her i weekenden, fedt 5 mødte tilsyneladende op... Jeg indimellem overvejet at lave et træf for et eller andet åndsvagt som ingen kan opfylde og så sætte et billed ind af en tom p-plads bagefter, jeg er bare bange for at ingen fatter det.
Derfor jeg overvejer at sætte et site op, som jeg nævnte i den anden tråd...

Jeg har styr på programmering/design af hjemmesider ,......

Jeg overvejer at starte det for sjovs skyld....det kunne ende med nogle fede traf......

Jeg skal bare have nogle som synes det er et god ide,,,,og kan give mig ideer til hvad siden skal indeholde....hvilke sektioner der skal være.

Så hvis i er friske kunne vi lige udveksle mails og i kunne give mig nogle ideer også starter vi siden op...


venter respons

Last edited by exo-ak-dk; 08-12-2008 at 07:46 PM..
Appreciate 0
      05-20-2008, 01:04 PM   #8
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Hvor mange BMWer findes der i DK? Hvis bare 10% gider deltage i træf eller et forum, så tror jeg vi kunne være rigtigt mange. Da jeg købte min bil i januar fortalte sælgeren at Jan Nygaard alene sælger 2500 nye BMWer på et år. Derudover er der de mange som importeres som brugte samt alle dem de andre forhandlere sælger. Et forsigtigt gæt; mellem 50 og 100.000 BMWer i DK på gaden? Der må være et solidt potentiale, BMW-club DK har slet ikke fat i den "lange ende" endnu. Til sammenligning har MC Touring Club over 35.000 medlemmer jeg ved ikke om der er lige så mange BMWer som MCer?
Appreciate 0
      01-21-2014, 02:29 PM   #9
Psynized
Registered
0
Rep
1
Posts

Drives: BMW 320D 2004
Join Date: Jan 2014
Location: Roskilde

iTrader: (0)

Hvor finder jeg et sted at sælge en chip til 320D fra 2004, som jeg har liggende..

Kan ikke finde ud af denne side
Appreciate 0
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 08:57 PM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST